Visszahívási és szervizkampány

line 1 1

A Nissan, a járművei biztonságának és kiváló minőségének fenntartásához, lehetőséget biztosít ingyenes javításra vagy szervizkampány elvégzésere.

 

Visszahívási kampányok
A visszahívások olyan megelőző ellenőrzések, illetve beavatkozások, amelyeket indokolt esetben végrehajtunk a járművek egy kiválasztott csoportján. Lépjen kapcsolatba egy Nissan márkakereskedéssel, ha értesítést kapott, hogy jogosult a járműve ingyenes javítására.

 

Szervizkampányok
A szervizkampányok olyan megelőző ellenőrzések, amelyeket az ügyfelek elégedettségének biztosításához hajtunk végre. Ha ilyen jellegű értesítést kap gépkocsijával kapcsolatban, kérjük forduljon bizalommal márkaszervizeinkhez.

 

Ha nem kaptam levelet a Nissantól, hogyan ellenőrizhetem, hogy a járművem egy aktuális kampányban érintett-e?
A Nissan egy külön online platformot indított a Takata visszahívási kampánnyal kapcsolatos kérdések számára. Kérjük, kövese az oldal alján található hivatkozást.
Egyéb kampány érintettségre vonatkozó kérdésével forduljon bizalommal bármelyik hivatalos NISSAN márkaszervizhez.

 

Mit várhat a Nissantól, ha gépjárműve is érintett egy visszahívási vagy szerviz kampányban:

Egy ingyenes javítást vagy frissítést, az ügyfélelégedettség okán

Csak eredeti Nissan alkatrészeket fogunk használni márkakereskedéseinkben

Az összes javításunkra a normál szervizgarancia vonatkozik

• Mindent megteszünk, hogy egy Önnek megfelelő időpontot tudjunk biztosítani

AKTUÁLIS VISSZAHÍVÁSOK

line 1 1
nissan autó jármű kereskedés, légzsák

Takata visszahívási kampány